Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
sökes: retro sol/skidglasögon från rossignol.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wuchi" data-source="post: 192234" data-attributes="member: 33526"><p>denna tråd är mest tänkt för de som har åldern inne att ha upplevt 60-70-80talet.</p><p></p><p></p><p>jag söker alltså solglasögon från rossignol eller liknande. den modellen jag tänker på är gjord i 3skikts plast i blå-vit-röd färg. framifrån tror jag att dom är mörkblåa eller vita och skalmarna i samma färg. </p><p></p><p>det är den klassiska rossignol tuppen på dem.</p><p></p><p></p><p>vet någon vad jag pratar om?</p><p>har någon ett par egna? </p><p>har ni en BILD på ett par?</p><p>eller vet ni något som kan leda till att jag kan köpa ett par så skriv gärna i tråden! </p><p></p><p>med vänlig hälsning // rickard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wuchi, post: 192234, member: 33526"] denna tråd är mest tänkt för de som har åldern inne att ha upplevt 60-70-80talet. jag söker alltså solglasögon från rossignol eller liknande. den modellen jag tänker på är gjord i 3skikts plast i blå-vit-röd färg. framifrån tror jag att dom är mörkblåa eller vita och skalmarna i samma färg. det är den klassiska rossignol tuppen på dem. vet någon vad jag pratar om? har någon ett par egna? har ni en BILD på ett par? eller vet ni något som kan leda till att jag kan köpa ett par så skriv gärna i tråden! med vänlig hälsning // rickard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
sökes: retro sol/skidglasögon från rossignol.
Tillbaka
Topp