Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sökes: Ross-stavar av..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="b3neath" data-source="post: 53627" data-attributes="member: 29140"><p>... den lite äldre versionen. Inte stenålders-gammal men ca 2-3 år. Vet att Rossignol gjorde stavar med ett grepp som var format så tummen låg "uppe på" staven. Dom har kvar greppet på en stav i kompositmaterial, men det duger inte och handtaget passar inte på stål-stavar.</p><p></p><p>Om det är någon som vet vart man får tag i dessa, eller har några till övers - hör av er!!</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="b3neath, post: 53627, member: 29140"] ... den lite äldre versionen. Inte stenålders-gammal men ca 2-3 år. Vet att Rossignol gjorde stavar med ett grepp som var format så tummen låg "uppe på" staven. Dom har kvar greppet på en stav i kompositmaterial, men det duger inte och handtaget passar inte på stål-stavar. Om det är någon som vet vart man får tag i dessa, eller har några till övers - hör av er!! Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sökes: Ross-stavar av..
Tillbaka
Topp