Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sökes skidort med liftburna toppturer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niclasl" data-source="post: 1335082" data-attributes="member: 203560"><p>Du kan åka direkt från lift och även ta korta turer. Jag har dock mestadels åkt direkt från liften. Det finns förmodligen mer kompetenta personer att fråga här på forumet, men jag skulle fortfarande säga att Stranda har det du söker. Jag var där 3 dagar för några år sedan.</p><p>Första dagen var det dimma och vi fick höra att det inte snöat på 2 veckor, så stämningen blev lite deppig. Döm om vår förvåning när lokalbefolkning sa ” ta det lugnt” Ni kommer hitta fin åkning och samtidigt guidade oss var vi skulle gå och åka.</p><p></p><p>Vi åkte orört i 2 dagar. Gick max 60 min.</p><p>Ska dock tilläggas att vi hade 2 bilar, vilket är stor fördel om du ska åka sparsvängen ( vi åkte 3 åk på en dag)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niclasl, post: 1335082, member: 203560"] Du kan åka direkt från lift och även ta korta turer. Jag har dock mestadels åkt direkt från liften. Det finns förmodligen mer kompetenta personer att fråga här på forumet, men jag skulle fortfarande säga att Stranda har det du söker. Jag var där 3 dagar för några år sedan. Första dagen var det dimma och vi fick höra att det inte snöat på 2 veckor, så stämningen blev lite deppig. Döm om vår förvåning när lokalbefolkning sa ” ta det lugnt” Ni kommer hitta fin åkning och samtidigt guidade oss var vi skulle gå och åka. Vi åkte orört i 2 dagar. Gick max 60 min. Ska dock tilläggas att vi hade 2 bilar, vilket är stor fördel om du ska åka sparsvängen ( vi åkte 3 åk på en dag) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sökes skidort med liftburna toppturer
Tillbaka
Topp