Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sökes: Svenskar i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luci" data-source="post: 618049" data-attributes="member: 69274"><p>Jag är en svensk tjej som bor här i Whistler men känner bara kanadensare och australienare. Mina hemlandsnerver håller på att explodera av glädje och festsug när Sverige tar sina medaljer och ingen förstår när jag dansar runt och sjunger "Du gamla, du fria" och "Ge mig en öl". <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Finns det några festglada, sociala och sköna svenskar där ute som vill ha sällskap av en till?!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luci, post: 618049, member: 69274"] Jag är en svensk tjej som bor här i Whistler men känner bara kanadensare och australienare. Mina hemlandsnerver håller på att explodera av glädje och festsug när Sverige tar sina medaljer och ingen förstår när jag dansar runt och sjunger "Du gamla, du fria" och "Ge mig en öl". :) Finns det några festglada, sociala och sköna svenskar där ute som vill ha sällskap av en till?!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sökes: Svenskar i Whistler
Tillbaka
Topp