solglasögon

solglasögon
Köp Oakley med mp3 , ska själv antagligen köpa såna :P..eller så köper ja Oakleys golfsolglasögon..
Eller Electric Bam signature model!eller andra electric alla electric solglas ör schyssta..

Senast ändrad:
solglasögon
kolla på sportaffärer och optiker. fast varför lägga ut mycket pengar på ett par solglasögon som man ändå kommer att tappa bort på någon festival lr dyl.... både jag och en kompis köpte solglasögon hon svindyra märkes jag ett par hundrakronors på stadium. båda var arbetslösa och vi tappade båda bort våra solglasögon. jag köpte nya men hon hade inte råd och fick gå utan...

Senast ändrad:
solglasögon
man köper ett par piratkopierade cleana brillor utomlands, är billigt o känns inte som solbrillor är det viktigaste att ha bra kvalite på .

solglasögon
style_9888_sm.jpg

solglasögon
prestige gör ganska sköna pilot brillor och dom är både snygga, bra och billiga... och föresten hur gör man för att lägga in ett eget forum??

solglasögon
Innan ni köper se för fan till att de blockar UVA- och UVB-strålning, annars riskerar ni att få gråstarr. Om brillorna inte skyddar mot dessa två så ökar risken, eftersom glasögonen släpper in mindre ljus (men fortafarande mycket UV), då vidgas pupillerna pga det minskade ljusinsläppet och ni får in mer UV än utan glasögon.
Sådeså.

solglasögon
oakley tycker jag. grymt sköna är XX. har själv ett par. och är grymt nöjd med dom. kolla på oakleys hemsida. har grymt många snygga där
www.oakley.com

solglasögon
det finns ju bara ett märke: VZ- Von Zipper såklart! Rockford, Skitch eller Brooklyn e mina favoriter.. alla dem finns på www.nocomply.se

Tillbaka
Topp