Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Solo utan sovplats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Camilla_S" data-source="post: 96490" data-attributes="member: 46452"><p>Då har du hittat hem. Vi är tre tjejer från sthlm som åker ner till cham i jan för att tillbringa 3 underbara månader i snön. Problemet är att vi har hittat den perfekta lägnheten mitt i cham på 40 kvadrat, väldigt fräsch och har dessutom tvättmaskin. Men den är för 4 pers och vi är bara tre. Så för endast 12 000 (kan bli mindre) kr är denna dröm även din. Hör av dig! Ring eller maila mig // Camilla camilla_sall@hotmail.com 0704 01 66 99</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Camilla_S, post: 96490, member: 46452"] Då har du hittat hem. Vi är tre tjejer från sthlm som åker ner till cham i jan för att tillbringa 3 underbara månader i snön. Problemet är att vi har hittat den perfekta lägnheten mitt i cham på 40 kvadrat, väldigt fräsch och har dessutom tvättmaskin. Men den är för 4 pers och vi är bara tre. Så för endast 12 000 (kan bli mindre) kr är denna dröm även din. Hör av dig! Ring eller maila mig // Camilla camilla_sall@hotmail.com 0704 01 66 99 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Solo utan sovplats?
Tillbaka
Topp