Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Solotur Skäckerfjällen, Jämtland (ett av Sveriges bästa topptursområden)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1202020" data-attributes="member: 35740"><p>Jag äger både barnpulka och vanliga, men av äldre modell. Dom måste ha satt några vikter på nya barnpulkan eller lättat den nya för mina väger lika. Kan ju vara bra för dig att kolla upp om du köper begagnat. Eller så räknar dom in mängder med tillbehör på barnpulka, stol, sidostöd, sovpåse, wifi osv.</p><p></p><p>Men för lite roligare turer (brant, eländigt Sarek osv) tycker jag att det är bäst med en Paris- pulka (om man inte ska ha bara ryggsäck). Paris är lätt och tål mycket stryk, man kan spänna den på ryggsäcken om man behöver klättra nån slänt eller åka brant på skrå. Jag brukar (brukade, längesedan nu) spänna min stora ryggsäck på parispulkan med remmarna uppåt, så kunde jag enkelt slänga upp hela paketet på ryggen när det blev elände.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1202020, member: 35740"] Jag äger både barnpulka och vanliga, men av äldre modell. Dom måste ha satt några vikter på nya barnpulkan eller lättat den nya för mina väger lika. Kan ju vara bra för dig att kolla upp om du köper begagnat. Eller så räknar dom in mängder med tillbehör på barnpulka, stol, sidostöd, sovpåse, wifi osv. Men för lite roligare turer (brant, eländigt Sarek osv) tycker jag att det är bäst med en Paris- pulka (om man inte ska ha bara ryggsäck). Paris är lätt och tål mycket stryk, man kan spänna den på ryggsäcken om man behöver klättra nån slänt eller åka brant på skrå. Jag brukar (brukade, längesedan nu) spänna min stora ryggsäck på parispulkan med remmarna uppåt, så kunde jag enkelt slänga upp hela paketet på ryggen när det blev elände. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Solotur Skäckerfjällen, Jämtland (ett av Sveriges bästa topptursområden)
Tillbaka
Topp