Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sommar i alperna; vandring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nameless" data-source="post: 1143983" data-attributes="member: 149948"><p>Zell am See är nog det enda stället som jag har varit och vandrat på sommaren. Det var trevligt och om inte skidor finns som alternativ så skulle jag rekommendera Zell på sommaren. Där finns ju även en sjö som man kan bada i med hopptorn osv.</p><p></p><p>Förbered dig på att den svåraste biten utav vandringen är att gå nedför backen. Det är påfrestande oavsett vad man har för kondis och känns i knäna. Så en lite lat idé skulle faktiskt vara att gå uppåt och ta en kabin ner (en del skidliftar i alperna är öppna på sommaren).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nameless, post: 1143983, member: 149948"] Zell am See är nog det enda stället som jag har varit och vandrat på sommaren. Det var trevligt och om inte skidor finns som alternativ så skulle jag rekommendera Zell på sommaren. Där finns ju även en sjö som man kan bada i med hopptorn osv. Förbered dig på att den svåraste biten utav vandringen är att gå nedför backen. Det är påfrestande oavsett vad man har för kondis och känns i knäna. Så en lite lat idé skulle faktiskt vara att gå uppåt och ta en kabin ner (en del skidliftar i alperna är öppna på sommaren). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sommar i alperna; vandring
Tillbaka
Topp