Sommaren är här och frustrationen flödar

m_a_o

Ny medlem
Tycker mig märka ett stadigt ökande mått av grinighet och allmänt småaktigt beteende här på freeride.
Kan bara dra en slutsats, majoriteten av forumets besökare bor aldeles för lång söderut. Medan vi glada brantåkare i norr njuter av smörföre och en gassande sol verkar ni sörlänningar ha gått ner er aldeles i sommaträsket. I takt med ökad pollenexponering och förkortande av byxben och kjolar verkar sinnestämningen ha sjunkit i motsvarande grad.
Jag ser bara en lösning för att råda bot på det hela.
Packa boardbagar, skidfodral, takboxar och bege er uppåt i landet. Sällan har april visat sig från en vackrare sida i fjällen.

Ser fram emot att straightlina en sluttning med er alla.

Kan bara hålla med.
Om jag gör en liten undersökning på ett begränsat urval, det vill säja mig själv, så var jag i går alltefter som eftermiddagen gick och skutan sakta mjukades upp en glad och kärleksfull människa. Idag däremot så är det lite "lockup" så att säja men jag har ändå inte sjunkit så djupt, då jag ändå kan tänka tillbaka på gårdagen och se fram emot morgondagen som har berget i sitt sköte.

Joop, du har så rätt, inte blir man glad av att snorta antihistaminer i tussilagodjungeln. Här nere kring ekvatorn får man all mjukglass i struten och ingen under de vårvallade belagen. Det är väl bara att spännaför packlinen och styra norröver, alternativet är ju psykofarmaka och idas sommarvisa, hurvas!

Wannabe jackass, varför svarar du på ett tre år gammalt inlägg?
Är du bara allmänt dum eller har du missat att det står datum på inlägget?

//en som tycker att folk kan sluta ta upp gamla avslutade eller meningslösa inlägg..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp