Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
sommarens sista orsacamp! 15-20 augusti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 449790" data-attributes="member: 53337"><p>OKEY.. kollade anmälningslistan igen.. tydligen hade jag råkat skriva upp 2 pers 2 ggr.. dom hade alltså skickat fler än 1 mail var.. ?.. hm</p><p></p><p>tydligen är det alltså bara 7 pers anmälda..</p><p></p><p>tyvär vet jag inte om vi kommer kunna köra ett camp på bara 7 pers då vi förmödligen går back..</p><p></p><p>vore ju underbart ifall de går att fixa iallafall 10 pers?</p><p></p><p>snackat med han som är ansvarig nu också..</p><p></p><p>vill ni komma vissa dagar så kostar de 300:- per dag.. så är ni där bara 3 dagar blir det alltså 900:-</p><p></p><p>och sen kan man även komma ifall man inte vill hoppa, typ bara chilla och ha roligt utan att hoppa vattenhopp.. då kostar det 850:- för hela veckan.. allt ingår utom hoppning</p><p></p><p>så skynda att anmäl er! annars kanske de inte blir något :S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 449790, member: 53337"] OKEY.. kollade anmälningslistan igen.. tydligen hade jag råkat skriva upp 2 pers 2 ggr.. dom hade alltså skickat fler än 1 mail var.. ?.. hm tydligen är det alltså bara 7 pers anmälda.. tyvär vet jag inte om vi kommer kunna köra ett camp på bara 7 pers då vi förmödligen går back.. vore ju underbart ifall de går att fixa iallafall 10 pers? snackat med han som är ansvarig nu också.. vill ni komma vissa dagar så kostar de 300:- per dag.. så är ni där bara 3 dagar blir det alltså 900:- och sen kan man även komma ifall man inte vill hoppa, typ bara chilla och ha roligt utan att hoppa vattenhopp.. då kostar det 850:- för hela veckan.. allt ingår utom hoppning så skynda att anmäl er! annars kanske de inte blir något :S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
sommarens sista orsacamp! 15-20 augusti
Tillbaka
Topp