Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sommarjobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mejner" data-source="post: 405865" data-attributes="member: 36249"><p>Ja, ja borde ju ha skrivit vad det är för krav... Men jag syftade mest till säsongare som jobbar i Sälen, Alperna, etc. </p><p></p><p>Körkort är ett krav! Att man är golfspelare också nästan, men det är väl mest golfspelare som söker ett sånt här jobb.</p><p></p><p>Lönen är rätt hyfsad för att vara jobb som inte kräver utbildning, men är ju inget topplön.</p><p></p><p>Arbetsuppgifter borde jag ju såklart också ha skrivit, det handlar om till 75% om gräsklippning. Bunkerkrattning, ogräsrensning, traktorkörning, grävande, etc...</p><p></p><p>Helst någon som säsongar regelbundet och behöver ett sommarjobb under ivf ett par några år framåt.</p><p></p><p>Det handlar om Viksjö GK, helt nybyggda greener. 18 + 9 hål.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mejner, post: 405865, member: 36249"] Ja, ja borde ju ha skrivit vad det är för krav... Men jag syftade mest till säsongare som jobbar i Sälen, Alperna, etc. Körkort är ett krav! Att man är golfspelare också nästan, men det är väl mest golfspelare som söker ett sånt här jobb. Lönen är rätt hyfsad för att vara jobb som inte kräver utbildning, men är ju inget topplön. Arbetsuppgifter borde jag ju såklart också ha skrivit, det handlar om till 75% om gräsklippning. Bunkerkrattning, ogräsrensning, traktorkörning, grävande, etc... Helst någon som säsongar regelbundet och behöver ett sommarjobb under ivf ett par några år framåt. Det handlar om Viksjö GK, helt nybyggda greener. 18 + 9 hål. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sommarjobb
Tillbaka
Topp