Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Sommarjobba inte åt kommunen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 439180" data-attributes="member: 14991"><p>7-14? galet soft! hade inte klagat de minsta! Antar att du har lunchrast på detta me!</p><p>Tänk på alla stackars ensam föräldrar som jobbar o sliter minst 8timmar om dagen för att få råd med boende o mat till familjen som knappt har 37kr över när månaden är slut!</p><p>Ne dig skulle ja ju aldrig anställa i hela mitt liv! </p><p>Folk som sliter o visar framfötterna skall belönas!</p><p>Tror du att alla höga chefer började med 100 000kr i månadslön?</p><p>Ne dom flesta klippte säkert gräs åt grannen samtidigt som dom hade andra små kneg när dom var unga!</p><p></p><p>Lite arbetsmoral har aldrig skadat!</p><p>Hoppas du lär lite av livets hårda... Ett tv-spel hmm låt oss säga 600kr det är 20timmars arbete i runda slängar för dig! </p><p>Se belöningen istället för det lilla slitet!</p><p></p><p>Tack för mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 439180, member: 14991"] 7-14? galet soft! hade inte klagat de minsta! Antar att du har lunchrast på detta me! Tänk på alla stackars ensam föräldrar som jobbar o sliter minst 8timmar om dagen för att få råd med boende o mat till familjen som knappt har 37kr över när månaden är slut! Ne dig skulle ja ju aldrig anställa i hela mitt liv! Folk som sliter o visar framfötterna skall belönas! Tror du att alla höga chefer började med 100 000kr i månadslön? Ne dom flesta klippte säkert gräs åt grannen samtidigt som dom hade andra små kneg när dom var unga! Lite arbetsmoral har aldrig skadat! Hoppas du lär lite av livets hårda... Ett tv-spel hmm låt oss säga 600kr det är 20timmars arbete i runda slängar för dig! Se belöningen istället för det lilla slitet! Tack för mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Sommarjobba inte åt kommunen!
Tillbaka
Topp