Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Sommarjobba inte åt kommunen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 439210" data-attributes="member: 76398"><p>Haha bullshit..</p><p>Tyvärr är inte världen riktigt på det viset, finns gott med chefer som inte behövt göra ett piss. Samt vem säger att det är bra och vara Chef? Fuck it all, Ett jobb som är roligt och du har pengar så du klarar dig lr ett jobb som är skitjobbigt men bra med cash? </p><p>Jag vet då va jag hade valt.. Som AOTP säger i låten Pages of blood, - Money is the root of all evil, I guess being broke is the root of all peaceful people.</p><p></p><p>Försöka göra en poäng lite såhär på nattkvisten haha, får se vad jag tycker om inlägget imorgon när jag är lite alertare föh så har jag sjv fått Feriejobb för att ha råd och leva iaf efter ÅMM som jag sparat pengar till. Kommer ha ett sommarlov framför mig med 1000kr och leva på för jobbet tror jag inte jag kommer ta. Är samma period som ÅMM så jag missar även en vecka. Ja jag är rätt slö av mig som person och gör gärna det jag sjv tycker är roligt, tyvärr är inte riktigt samhället byggt på det sättet :></p><p>Jag borde nog bli skidproffs, åka runt och göra det man älskar och få cash i det stora hela!</p><p></p><p>Edit 10juni: Sweeeeeet! Mina Fd. klasskompisar röjjer sly på min baksida hahahaha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 439210, member: 76398"] Haha bullshit.. Tyvärr är inte världen riktigt på det viset, finns gott med chefer som inte behövt göra ett piss. Samt vem säger att det är bra och vara Chef? Fuck it all, Ett jobb som är roligt och du har pengar så du klarar dig lr ett jobb som är skitjobbigt men bra med cash? Jag vet då va jag hade valt.. Som AOTP säger i låten Pages of blood, - Money is the root of all evil, I guess being broke is the root of all peaceful people. Försöka göra en poäng lite såhär på nattkvisten haha, får se vad jag tycker om inlägget imorgon när jag är lite alertare föh så har jag sjv fått Feriejobb för att ha råd och leva iaf efter ÅMM som jag sparat pengar till. Kommer ha ett sommarlov framför mig med 1000kr och leva på för jobbet tror jag inte jag kommer ta. Är samma period som ÅMM så jag missar även en vecka. Ja jag är rätt slö av mig som person och gör gärna det jag sjv tycker är roligt, tyvärr är inte riktigt samhället byggt på det sättet :> Jag borde nog bli skidproffs, åka runt och göra det man älskar och få cash i det stora hela! Edit 10juni: Sweeeeeet! Mina Fd. klasskompisar röjjer sly på min baksida hahahaha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Sommarjobba inte åt kommunen!
Tillbaka
Topp