Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sommarsäsong vid glaciär
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 544149" data-attributes="member: 16052"><p>Att stanna i saas fee mer än ett par dagar ser jag som ganska meningslöst. Jag kan inte fatta varför landslag och liknande väljer att àka dit när det finns glaciärer som hintertux som är runt 25 ggr större. Parken är väl säkert bara dubbelt sà stor. Zermatt är väl ok förutom alla raceàkare som ska trängas och stàngas som att det var Limp bizkit som röjde i liften....</p><p></p><p>Hintertux är för mig det solklara valet. Skön àkning, bra park, 700 fallhöjdsmeter och snuskigt bra liftar.</p><p></p><p>Ingen aning om stubai tyvärr. V.12 känns inte riktigt jämförbart med sommaràkning dock. Saas fee sägs vara grymt pà vintern ocksà men sommaren är nàt helt annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 544149, member: 16052"] Att stanna i saas fee mer än ett par dagar ser jag som ganska meningslöst. Jag kan inte fatta varför landslag och liknande väljer att àka dit när det finns glaciärer som hintertux som är runt 25 ggr större. Parken är väl säkert bara dubbelt sà stor. Zermatt är väl ok förutom alla raceàkare som ska trängas och stàngas som att det var Limp bizkit som röjde i liften.... Hintertux är för mig det solklara valet. Skön àkning, bra park, 700 fallhöjdsmeter och snuskigt bra liftar. Ingen aning om stubai tyvärr. V.12 känns inte riktigt jämförbart med sommaràkning dock. Saas fee sägs vara grymt pà vintern ocksà men sommaren är nàt helt annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sommarsäsong vid glaciär
Tillbaka
Topp