Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sommarsäsonga med skidåkning i Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1146453" data-attributes="member: 41231"><p>Har varit i Stryn ett par somrar och det är det enda av fonna, juvas och stryn jag skulle säsonga på. Jobbade i baren på kampingen Folven, det va ju perfekt att kunna åka varje dag och sedan jobba på kvällen. Verkligen älskar det stället så kanske är lite vinklad vy det här från mig men gillar man att åka skidor är det mkt bättre än fonna och juvas. Gillar man att gå 1-2 timmar får man väldigt bra åkning.</p><p></p><p>Har även jobbat som tränare under några somrar på juvas . Det är toppen om du är racer och de senare åren har ju parken varit hyfsad vad jag vet men resten av åkningen är lika tråkig som gustavsbacken i Lindvallen.</p><p>Men är du en jibber så kanske det är kul... skulle dock välja stryn 100ggr för juvas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1146453, member: 41231"] Har varit i Stryn ett par somrar och det är det enda av fonna, juvas och stryn jag skulle säsonga på. Jobbade i baren på kampingen Folven, det va ju perfekt att kunna åka varje dag och sedan jobba på kvällen. Verkligen älskar det stället så kanske är lite vinklad vy det här från mig men gillar man att åka skidor är det mkt bättre än fonna och juvas. Gillar man att gå 1-2 timmar får man väldigt bra åkning. Har även jobbat som tränare under några somrar på juvas . Det är toppen om du är racer och de senare åren har ju parken varit hyfsad vad jag vet men resten av åkningen är lika tråkig som gustavsbacken i Lindvallen. Men är du en jibber så kanske det är kul... skulle dock välja stryn 100ggr för juvas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sommarsäsonga med skidåkning i Norge
Tillbaka
Topp