Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sommarskidåkning i europa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timbe" data-source="post: 919279" data-attributes="member: 116981"><p>Tjenare, Tim här.</p><p></p><p>Jag och några polare som för tillfället fortfarande bor hemma hos våra familjer i regninga Lund håller på att planera in så många skidresor som möjligt i kalendern.</p><p></p><p>Någon skid-vecka här och där har man fått in under vintern, och tanken kommer fram att man skulle vilja testa glaceäråkning i sommar! Går väl på sommarlov från skolan i mitten på Juni, och efter det finns inga gränser för vart idéerna flyger iväg. Har varit i Mayerhofen några veckor, och testat Hintertux, men annars har jag aldrig testat "Sommarskidåkning på glaciär"</p><p></p><p>Funderade lite snabbt på att köra på SJ´s "Interrail" 10 dagar så kan man testa kanske två olika ställen?`</p><p>Eller kanske lättare med flyg?</p><p></p><p>Så? Vad har ni för erfarenheter?</p><p></p><p>Vilka orter borde man testa? </p><p>Hur många dagar orkar man spendera på en glaciär?</p><p>Flyg eller tåg?</p><p>Vart ska man bo? och hur?</p><p>När är bäst? Juni/juli/augusti?</p><p></p><p></p><p>Tack på förhand! </p><p></p><p>Tim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timbe, post: 919279, member: 116981"] Tjenare, Tim här. Jag och några polare som för tillfället fortfarande bor hemma hos våra familjer i regninga Lund håller på att planera in så många skidresor som möjligt i kalendern. Någon skid-vecka här och där har man fått in under vintern, och tanken kommer fram att man skulle vilja testa glaceäråkning i sommar! Går väl på sommarlov från skolan i mitten på Juni, och efter det finns inga gränser för vart idéerna flyger iväg. Har varit i Mayerhofen några veckor, och testat Hintertux, men annars har jag aldrig testat "Sommarskidåkning på glaciär" Funderade lite snabbt på att köra på SJ´s "Interrail" 10 dagar så kan man testa kanske två olika ställen?` Eller kanske lättare med flyg? Så? Vad har ni för erfarenheter? Vilka orter borde man testa? Hur många dagar orkar man spendera på en glaciär? Flyg eller tåg? Vart ska man bo? och hur? När är bäst? Juni/juli/augusti? Tack på förhand! Tim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sommarskidåkning i europa?
Tillbaka
Topp