Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sommarskidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wessozi" data-source="post: 1074279" data-attributes="member: 157234"><p>Nää, det vet jag. Glaciären, som alla andra världen över, smälter ju så svårt att få dit en tillräckligt stabil lift. De skriver dock att de ska försöka hitta en alternativ lösning. Oavsett tycker jag nästan det är lite skönt för då blir det mindre människor där uppe så får man ta en liten vandringstur för att komma upp med lite proper gear. Skulle snöskor rekommenderas för det eller ska man stompa upp med snowboardbootsen med/utan stegjärn eller köper man en splitboard? (är åkningen ens värd en splitboard?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wessozi, post: 1074279, member: 157234"] Nää, det vet jag. Glaciären, som alla andra världen över, smälter ju så svårt att få dit en tillräckligt stabil lift. De skriver dock att de ska försöka hitta en alternativ lösning. Oavsett tycker jag nästan det är lite skönt för då blir det mindre människor där uppe så får man ta en liten vandringstur för att komma upp med lite proper gear. Skulle snöskor rekommenderas för det eller ska man stompa upp med snowboardbootsen med/utan stegjärn eller köper man en splitboard? (är åkningen ens värd en splitboard?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sommarskidåkning?
Tillbaka
Topp