Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Sony Handycam Vision DCR-PC10E PAL BATTERI?!?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ha Ki" data-source="post: 389849" data-attributes="member: 22"><p>Hama är en tredjeparttillverkare. Jag vet att vi på Elgiganten säljer deras prylar, så eftersom du bor i Enskede, så lär du ha en hel del av våra butiker i Stockholmsområdet. Inte säkert att butikerna har sakerna hemma, men de kan i så fall beställa hem det åt dig.</p><p></p><p>Orsaken till att du får felmeddelande är svårt att sia om så här, men en inte helt ovanlig orsak är att antingen kameran eller batteriet är fuktskadat. Just väta brukar vara upphov till alla möjliga felmeddelanden, framför allt på batteriet. Jag vet inte hur Sonys kameror ser ut, men telefoner brukar ha som en vit tejp som färgas rosa om fukt har trängt in.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ha Ki, post: 389849, member: 22"] Hama är en tredjeparttillverkare. Jag vet att vi på Elgiganten säljer deras prylar, så eftersom du bor i Enskede, så lär du ha en hel del av våra butiker i Stockholmsområdet. Inte säkert att butikerna har sakerna hemma, men de kan i så fall beställa hem det åt dig. Orsaken till att du får felmeddelande är svårt att sia om så här, men en inte helt ovanlig orsak är att antingen kameran eller batteriet är fuktskadat. Just väta brukar vara upphov till alla möjliga felmeddelanden, framför allt på batteriet. Jag vet inte hur Sonys kameror ser ut, men telefoner brukar ha som en vit tejp som färgas rosa om fukt har trängt in. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Sony Handycam Vision DCR-PC10E PAL BATTERI?!?!?
Tillbaka
Topp