Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Sony vegas laggar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 796149" data-attributes="member: 98886"><p>Va har du för vegas? 8,9 10? </p><p>Från början hade jag samma problem som du nästan. Programet laggade mycket men det kraschade inte. När jag renderade filmerena blev dom helt hackiga och värdelösa.</p><p>Sen köpte jag mig en ny dator och det mesta flöt bättre.</p><p>Behöver inte nödvändigtvis köpa en ny dator, vara det vad har du för processor och ram?</p><p>Jag är ingen hacker lr nån som har någon överdriven datakunskap men om jag förstog det rätt så va det det som va viktigt.</p><p>Så jag köpte en Intel Core i7 och 6 gig i ram och nått navida grafik du kan gå in på min hemsida och kolla på bloggen hur det filmerna blev färdig redigerade.</p><p>Men mitt tipps till dig är att ladda när Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0 inte svårt att hitta key och liknande. Kör med att programmet väljer bästa inställning till din film rendera den rakt av utan att redigare och sen se hur det blir kklipp ner den lite om den är lång för att korta ner renderings tiden. Får du samma problem köp ny burk.</p><p>Den som vill lyckas, brukar lyckas.:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 796149, member: 98886"] Va har du för vegas? 8,9 10? Från början hade jag samma problem som du nästan. Programet laggade mycket men det kraschade inte. När jag renderade filmerena blev dom helt hackiga och värdelösa. Sen köpte jag mig en ny dator och det mesta flöt bättre. Behöver inte nödvändigtvis köpa en ny dator, vara det vad har du för processor och ram? Jag är ingen hacker lr nån som har någon överdriven datakunskap men om jag förstog det rätt så va det det som va viktigt. Så jag köpte en Intel Core i7 och 6 gig i ram och nått navida grafik du kan gå in på min hemsida och kolla på bloggen hur det filmerna blev färdig redigerade. Men mitt tipps till dig är att ladda när Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0 inte svårt att hitta key och liknande. Kör med att programmet väljer bästa inställning till din film rendera den rakt av utan att redigare och sen se hur det blir kklipp ner den lite om den är lång för att korta ner renderings tiden. Får du samma problem köp ny burk. Den som vill lyckas, brukar lyckas.:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Sony vegas laggar
Tillbaka
Topp