Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sörbybacken Örebro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreakyFred" data-source="post: 269250"><p>Specielt till Folket som ej varit där, än. </p><p>Jag har själv varit där 3 ggr och jag lovar att jag blir mer imponerad av varje gång, det är riktigt fint gjort, och eftersom jag även ahr varit med så är jag mycket stolt...</p><p>Jag tycker definitivt att alla som bor i närheten iaf borde ta en titt förbi ngn dag.</p><p></p><p>>> Tisdag 30/1 </p><p>Lastbilar med snö lastar av högst upp i sörbybacken för att få det ner i backen och förhoppningsvis ngra hopp, lr ett big jump.</p><p>Även för min del ngra sköna foton o crazy shit on the skis!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreakyFred, post: 269250"] Specielt till Folket som ej varit där, än. Jag har själv varit där 3 ggr och jag lovar att jag blir mer imponerad av varje gång, det är riktigt fint gjort, och eftersom jag även ahr varit med så är jag mycket stolt... Jag tycker definitivt att alla som bor i närheten iaf borde ta en titt förbi ngn dag. >> Tisdag 30/1 Lastbilar med snö lastar av högst upp i sörbybacken för att få det ner i backen och förhoppningsvis ngra hopp, lr ett big jump. Även för min del ngra sköna foton o crazy shit on the skis! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sörbybacken Örebro
Tillbaka
Topp