South Lake Tahoe

BanditQueen

Ny medlem
South Lake Tahoe
Vi är tre tjejer som ska åka till usa (Jan-Mars) och har ett boende för 9 pers i south lake tahoe (California) 1700$ i månaden där el och vatten ingår.

Vi är ett gäng skidnördar som åker för skidåkningen, vi vill gärna ha några brudar som brinner för samma sak, detta hindrar inte er killar att höra av sig, ni är också mer än välkommna.

Hör av er om detta ligger i ert intresse!

South Lake Tahoe
Tja.. Är helt klart intresserad av att haka på er skidnördar till South Lake.. Är ute efter bra skidåkning och kan lova att jag brinnner för det.. Vet dock inte om jag kan vara borta hela perioden.. Kan höras mer över mail eller MSN..

Hörs
Mvh: Adde

South Lake Tahoe
Tjo!
Är sjukt intresserad. Vi är fyra tjejer som drar i slutet av december...skidtöntar vi med, sugna på grym åkning!!
har ni varit i lake förrut?
hör av er till mailen!!!

South Lake Tahoe
Tja

Ska ni va där under hela mars?
Vi är 3-4 st som söker boende i området under mars alt lite tidigare...
Bara å skicka iväg ett mail ...

Höres

South Lake Tahoe
hej! blev väldigt intresserad när jag såg ert inlägg, skulle vara grymt kul att bo med tjejer som brinner för samma sak som en själv! undrar bara vad ni uppskattar att resan dit och hem kommer att gå på samt exakt vilka datum som boendet gäller för? hör gärna av er till mig på tel 0708617391. hej så länge!

South Lake Tahoe
Hey!
Menar ni då att ni vill ha några som kan bo med er?
Jag är intresserad iallafall. Jag är en ensam tjej som har en plan om att åka till USA hela vintern för att bara åka skidoor och det vore grymt att veta om några andra ska åka och så.

South Lake Tahoe
Hej!

Är grymt sugen på att åka dra till USA. Eventuellt blir vi tre men jag kommer att åka själv om jag måste. Har lurat på allt från Big bear, mammoth, colorado, canada, arlberg eller tahoe.
Är dock inte brud men de kanske inte gör så mycket. Åker lätt för åkningen men en fest är aldrig fel om de inte snöar.
Hör gärna av dig om plats finns kvar
/Norrman

South Lake Tahoe
Hej!

Jag, en tjej till och två killar ska till Lake Tahoe jan-mars och vi är väldigt intresserade av att bo/åka/leva med er. Vi fyra är där för att åka så mycket som möjligt så det låter ju toppen bra om det går bra med två grabbar med? :)

Hör gärna av er.

Kram Frida

Tillbaka
Topp