Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Sova ute i åre Jan/Feb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 578819" data-attributes="member: 98886"><p>HC=?</p><p>Som tur e så har jag råd med vandrarhem i två veckor innan jag måste åka hem har jag räknat ut så om jag måste stanna längre så får man väll komma på nån nödlösning.</p><p>Typ som sovsäck och och gräva ner tältet en bit i snön så de blir någålunda vindstilla trippla par långkalsonger och kanske duscha HC hehe några mer bra survival tips?</p><p>Vill man värkligen ha ett jobb i åre så får man nog kämpa för det me och kanske lida lite grand.</p><p>Men för att kunna rulla neråt måste man ta sig uppåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 578819, member: 98886"] HC=? Som tur e så har jag råd med vandrarhem i två veckor innan jag måste åka hem har jag räknat ut så om jag måste stanna längre så får man väll komma på nån nödlösning. Typ som sovsäck och och gräva ner tältet en bit i snön så de blir någålunda vindstilla trippla par långkalsonger och kanske duscha HC hehe några mer bra survival tips? Vill man värkligen ha ett jobb i åre så får man nog kämpa för det me och kanske lida lite grand. Men för att kunna rulla neråt måste man ta sig uppåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Sova ute i åre Jan/Feb
Tillbaka
Topp