Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
spaning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 17269" data-attributes="member: 9655"><p>Ja speciellt det där sista har dom ju visat bra. "Han uppger vidare att om Skistar vill "svälja ett </p><p>större förvärv" så har bolaget möjlighet att kraftigt dra ned </p><p>på de övriga investeringarna. "</p><p></p><p>Detta bevisar bara min egen teori om att den lurven kommer dra ner Vemdalsfjäll i skiten. Och det som var på god väg uppåt. Skistar är bara intresserad av bidragen som var givna till Vemdalsfjäll för att bygga ut liftsystemen. Har vi sett någon ny lift där på länge. NÄÄÄ...</p><p></p><p>O Romme-fikusarna är tända på kungsberget. Snyft...</p><p></p><p>Nä. skidåkningen är en industri. En skitig industri.</p><p></p><p>Nu tycker jag att alla bygger sig ett par egna björklagg och hugg ner lite bambu när ni går förbi inne på skansen så har vi stavar oxå. Slakta en ren, flå den kör över han med trimmern så har vi strax ett par stighudar. Jo och dojorna har ni väl redan fått/snott när ni gjorde lumpen. Så där. Nu är det dax för toppturer som inte kostar ett skit. Här ska inga feta VD:s få ut nåra mer pengar från mig. Gratis är bra. (Åre är inte gratis)</p><p></p><p>Käringa mot strömma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 17269, member: 9655"] Ja speciellt det där sista har dom ju visat bra. "Han uppger vidare att om Skistar vill "svälja ett större förvärv" så har bolaget möjlighet att kraftigt dra ned på de övriga investeringarna. " Detta bevisar bara min egen teori om att den lurven kommer dra ner Vemdalsfjäll i skiten. Och det som var på god väg uppåt. Skistar är bara intresserad av bidragen som var givna till Vemdalsfjäll för att bygga ut liftsystemen. Har vi sett någon ny lift där på länge. NÄÄÄ... O Romme-fikusarna är tända på kungsberget. Snyft... Nä. skidåkningen är en industri. En skitig industri. Nu tycker jag att alla bygger sig ett par egna björklagg och hugg ner lite bambu när ni går förbi inne på skansen så har vi stavar oxå. Slakta en ren, flå den kör över han med trimmern så har vi strax ett par stighudar. Jo och dojorna har ni väl redan fått/snott när ni gjorde lumpen. Så där. Nu är det dax för toppturer som inte kostar ett skit. Här ska inga feta VD:s få ut nåra mer pengar från mig. Gratis är bra. (Åre är inte gratis) Käringa mot strömma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
spaning?
Tillbaka
Topp