Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztoffe3" data-source="post: 1076045" data-attributes="member: 145659"><p>Grattis!! Verkligen kul att du nådde ditt mål! :D</p><p></p><p>För min egen del hade det nog blivit galgen om jag insett att mitt livs drömmar efter så mycket om och men inte blir av och tanken på alla säsonger av Total skid-eufori som runnit mig ur händerna...!!! :lol: :lol: Halva nöjet med säsong (för min del) är ju att vara spontan och bara dra iväg o se vad fan som händer!? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztoffe3, post: 1076045, member: 145659"] Grattis!! Verkligen kul att du nådde ditt mål! :D För min egen del hade det nog blivit galgen om jag insett att mitt livs drömmar efter så mycket om och men inte blir av och tanken på alla säsonger av Total skid-eufori som runnit mig ur händerna...!!! :lol: :lol: Halva nöjet med säsong (för min del) är ju att vara spontan och bara dra iväg o se vad fan som händer!? :cool: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Tillbaka
Topp