Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1076150" data-attributes="member: 15720"><p>Stort grattis!! </p><p></p><p>Se nu till att göra MINST en säsong! </p><p></p><p>Jag kan garantera att du inte kommer att ångra det! Att göra första säsongen som 25-åring är inte försent på något vis. Enda problemet är väl att du kommer vara helt trasig dagen efter en riktig festarväll, men som "mogen" 25-åring (med flickvänn dessutom!) så kommer det nog bli färre sådana och dessutom kanske du då är smart nog att låta morgondagens väderprognos fälla slutliga avgörandet om det ska festas eller ej.......</p><p></p><p>Jag hoppas dessutom (för din skull) att du blir riktigt "hooked" och fortsätter att säsongs för det är svårt att hitta något roligare än det! Jag längtar fortfarande tillbaka till den tiden nu när jag sitter med seriöst jobb, villa, fru, barn, huslån etc......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1076150, member: 15720"] Stort grattis!! Se nu till att göra MINST en säsong! Jag kan garantera att du inte kommer att ångra det! Att göra första säsongen som 25-åring är inte försent på något vis. Enda problemet är väl att du kommer vara helt trasig dagen efter en riktig festarväll, men som "mogen" 25-åring (med flickvänn dessutom!) så kommer det nog bli färre sådana och dessutom kanske du då är smart nog att låta morgondagens väderprognos fälla slutliga avgörandet om det ska festas eller ej....... Jag hoppas dessutom (för din skull) att du blir riktigt "hooked" och fortsätter att säsongs för det är svårt att hitta något roligare än det! Jag längtar fortfarande tillbaka till den tiden nu när jag sitter med seriöst jobb, villa, fru, barn, huslån etc...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Tillbaka
Topp