Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1076317" data-attributes="member: 54815"><p>Shit vad fränt! Kommer ihåg när den här tråden skapades. Tänkte att det verkade som en sjukt dum idé, varför vänta liksom? Men såhär 6 år senare hade det ju varit jävligt fett med en miljon på kontot. Vad har du gjort? Vad har dj för olika jobb och hur har du liksom lagt upp ditt sparande? Vore kul att veta med detaljerat hur du burit dig åt.</p><p></p><p>Klart du ska göra säsong! Eller två! Eller 10! Eller bara far ut och res om du inte är sugen på säsong, och ta med dig tjejen. Eller så kan du starta en stödfond för fattigt skibums/dirtbags.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1076317, member: 54815"] Shit vad fränt! Kommer ihåg när den här tråden skapades. Tänkte att det verkade som en sjukt dum idé, varför vänta liksom? Men såhär 6 år senare hade det ju varit jävligt fett med en miljon på kontot. Vad har du gjort? Vad har dj för olika jobb och hur har du liksom lagt upp ditt sparande? Vore kul att veta med detaljerat hur du burit dig åt. Klart du ska göra säsong! Eller två! Eller 10! Eller bara far ut och res om du inte är sugen på säsong, och ta med dig tjejen. Eller så kan du starta en stödfond för fattigt skibums/dirtbags. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spara pengar till säsong
Tillbaka
Topp