Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 879602" data-attributes="member: 75987"><p>Haha.. Låt mig få mitt ord sagt i denna röra.</p><p></p><p>Att Jon köper in 150 flaskor champagne kan kanske ses som en liten överdrift men vad jag inte förstår är hur folk reagerar på det. Han har kommit längre än vad förmodligen någon på detta forum kommer göra, och bara för det får inte han göra fel. Om man nu ser det som fel att köpa in all denna champagne... </p><p>Som sagt så vill han ju att alla åkare ska få en oförglömlig vecka för att vilja komma tillbaks nästa år igen. Det är ju just de här Jon tjänar pengar på, att synas!</p><p>Jons jobb är alltså att synas inom skidvärlden så hur sjutton kan man klaga på att han bör rikta in sig på skidåkningen mer?! </p><p>Att 150 flaskor är mycket eller inte tycker jag är totalt ointressant. Jag bara skräms över hur avundsjuka så många är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 879602, member: 75987"] Haha.. Låt mig få mitt ord sagt i denna röra. Att Jon köper in 150 flaskor champagne kan kanske ses som en liten överdrift men vad jag inte förstår är hur folk reagerar på det. Han har kommit längre än vad förmodligen någon på detta forum kommer göra, och bara för det får inte han göra fel. Om man nu ser det som fel att köpa in all denna champagne... Som sagt så vill han ju att alla åkare ska få en oförglömlig vecka för att vilja komma tillbaks nästa år igen. Det är ju just de här Jon tjänar pengar på, att synas! Jons jobb är alltså att synas inom skidvärlden så hur sjutton kan man klaga på att han bör rikta in sig på skidåkningen mer?! Att 150 flaskor är mycket eller inte tycker jag är totalt ointressant. Jag bara skräms över hur avundsjuka så många är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Tillbaka
Topp