Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NilsAugustAhlnas" data-source="post: 879609"><p>En rolig detalj kan ju då vara att jag och min vän anordnade ett välgörenhetsrailjam under freeridehelgen. Vår tanke var förutom detta att förhoppningsvis få skidåkare att ge bort något som vi kan auktionera ut eller liknande. Pengarna skulle gå oavkortat till UNICEF. Kontaktade därför jon på privatmail, via yniq, facebook och via bloggen utan resultat. Jag tycker inte heller illa om Jon men att se att han väljer att inte svara och eventuellt skänka ett par skidor som inte är en kostnad för honom tycker jag är tråkigt, särskilt när man kan se han spruta upp flera tusen i luften istället för att göra en så enkel sak för välgörenhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NilsAugustAhlnas, post: 879609"] En rolig detalj kan ju då vara att jag och min vän anordnade ett välgörenhetsrailjam under freeridehelgen. Vår tanke var förutom detta att förhoppningsvis få skidåkare att ge bort något som vi kan auktionera ut eller liknande. Pengarna skulle gå oavkortat till UNICEF. Kontaktade därför jon på privatmail, via yniq, facebook och via bloggen utan resultat. Jag tycker inte heller illa om Jon men att se att han väljer att inte svara och eventuellt skänka ett par skidor som inte är en kostnad för honom tycker jag är tråkigt, särskilt när man kan se han spruta upp flera tusen i luften istället för att göra en så enkel sak för välgörenhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Tillbaka
Topp