Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 879633" data-attributes="member: 31089"><p>Synd att använda Champagne som både är en bristvara och fantastiskt gott till råfylla. Ser dock betydligt hellre att de dricker upp 150 flaskor än sprutar ut de.</p><p></p><p> Jag tror att det skulle kunna försvaras och förklaras på både Gotland och i Åre med att bygga varumärke och i PR syfte. Jon är ändå en av ytterst få skidåkare vi har i sverige som frekvent syns i annan media än sportrelaterad och detta beror till stor del på hans sett att vara, överallt.</p><p> Jag tror nog att Jon säkert kan ha en förkärlek för livsstilen vilket kanske gör att det går fler tusenlappar än vad som är nödvändigt, vilka är vi att döma?</p><p></p><p> Sen kan jag ofta tycka att det är lite tragiskt att inte fler med överflöd spenderar mer av sina tillgångar på de som verkligen behöver, men detta är ju ett fritt val. Nu har inte jag en aning om Jon gör detta redan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 879633, member: 31089"] Synd att använda Champagne som både är en bristvara och fantastiskt gott till råfylla. Ser dock betydligt hellre att de dricker upp 150 flaskor än sprutar ut de. Jag tror att det skulle kunna försvaras och förklaras på både Gotland och i Åre med att bygga varumärke och i PR syfte. Jon är ändå en av ytterst få skidåkare vi har i sverige som frekvent syns i annan media än sportrelaterad och detta beror till stor del på hans sett att vara, överallt. Jag tror nog att Jon säkert kan ha en förkärlek för livsstilen vilket kanske gör att det går fler tusenlappar än vad som är nödvändigt, vilka är vi att döma? Sen kan jag ofta tycka att det är lite tragiskt att inte fler med överflöd spenderar mer av sina tillgångar på de som verkligen behöver, men detta är ju ett fritt val. Nu har inte jag en aning om Jon gör detta redan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spatziba om Jon Olsson
Tillbaka
Topp