Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Special blend storlekar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrHolm" data-source="post: 205868" data-attributes="member: 43716"><p>Hej. Är rätt sugen på lite special blend kläder men jag har inte kunnat testa dom i en affär lr så.. Så jag undrar om det är någon som vet UNGEFÄR hur stora deras storlekar är, det står ju att det ska vara "freedom fit" vilket inte säger så mycket.. Har testat lite burton analog och 686 och undrar om de är större, likadana eller mindre i storlekarna än special blend.. Det var främst annex byxan och packer jackan jag var intresserad av..</p><p>Om någon har ngn bra bild på när ngn kör med special blend och vet vilken storlek det är så skulle det vara guld..</p><p></p><p>harre //CJH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrHolm, post: 205868, member: 43716"] Hej. Är rätt sugen på lite special blend kläder men jag har inte kunnat testa dom i en affär lr så.. Så jag undrar om det är någon som vet UNGEFÄR hur stora deras storlekar är, det står ju att det ska vara "freedom fit" vilket inte säger så mycket.. Har testat lite burton analog och 686 och undrar om de är större, likadana eller mindre i storlekarna än special blend.. Det var främst annex byxan och packer jackan jag var intresserad av.. Om någon har ngn bra bild på när ngn kör med special blend och vet vilken storlek det är så skulle det vara guld.. harre //CJH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Special blend storlekar
Tillbaka
Topp