Special blend

MrHolm

Ny medlem
Special blend
tjena alla.. nu ere såhär att jag e sugen på lite special blend grejjer, men har svårt att hitta dom ngnstans där man kan testa dom/köpa dom.. bor i sthlm och det e främst byxorna annex i vit och jackan packer i brunt som jag e intresserad av.. ngn som vet vart man kan hitta dom?

//CJH

Senast ändrad:
Special blend
jovisst har kollat på blue-tomato.. men jag kan bara hitta byxorna annex.. inte jackan.. vet ni någon annan hemsida där man kan köpa jackan? och den ska vara brun.. =0)

//CJH

Special blend
det är tull på allt som kommer från utanför eu's gränser. Enda sättet att undkomma den är att lyckas övertala affären att markera paketet som en ''gåva'' och skriva ett lägre värde på paketet än vad det är värt (får max kosta 500kr sm gåva) åker man fast går de åt helvete men det är i princip ingen risk händer kanske en på miljnonen...däremt går nstan aldrig stora affärer med på att skicka varor som gåvor då det är ett brott...

Special blend
Setermannen sa:
Nån som har SB jacka? Vore bra å veta hur stort xl är med tanke på att jag ska ha den med jeans också :P
jag har en SB-jacka i storlek M och tycker den är rätt lagom, kanske t.o.m. lite stor på mig som är 178cm på längden (enligt mig då jag inte vill ha nån asbaggy jacka, men ändå inte tajt på nåt vis). om jag ska jämföra med min scottjacka som också är M, så är SB-jackan betydligt större i storleken, så skulle gissa att de är rätt stora i storleken överlag..

fred på jorden

Special blend
Persson1990 sa:
Inte någon som har beställt ifrån sidan? (tightboards) och kan säga hur det gick
la en beställning på ett par airblasterbyxor därifrån i början av november, de har fortfarande inte skickats och jag har inte fått något svar på mitt mail om när de beräknas göra det. däremot har pengarna dragits och om jag förstår deras återköpspolicy rätt så får man enbart köpa nåt annat av dem för samma värde om man avbokar nu, inga pengar tbx alltså... sjukt ovärt eftersom jag drar om en vecka... kolla www.dogfunk.com istället, därifrån tog frakten ca 2 veckor på saker jag beställde samtidigt... såg även att det hänt en annan här på freeride https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41499 så tightboards.com verkar inte vara speciellt pålitligt...

Special blend
Bor du i närheten utav Sundsvall eller Örnsköldsvik så finns det en markbutik som heter moyo, dom säljer massa SB iaf.

Special blend
Upptäckte häromdan att sportbutiken i barkabyoutlet säljer specialblend . årets grjjer för halva priset . mestadels large-prylar , men hade mycket olika modeller . .
För de som bor i sthlm alltså . .

Special blend
jag beställde annex byxorna från junkyard. När jag beställde så tänkte jag efter ripcurls storlekar. så jag beställde xl och det visade ju sig att det var helt andra storlekar. hade ett par ripcurlbyxor förra året i storlek large som satt rätt tight. så jag tänkte att jag ta en storlek större i år eftersom man har växt och så. men specialblends xl var som ett 6-manntält på mig:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp