Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Special gjorda yttersulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1307485" data-attributes="member: 164371"><p>Slitage är väl en bra orsak å göra dem utbytbara. </p><p></p><p>Andra leverantörer har också slutat göra dessa sulor till modeller som inte kommer från gamla gjutformar, sen finns det väl lite saker i reservdelslager å sälja. </p><p></p><p>Som sagt vissa saker tillverkas i gamla gjutformar.</p><p></p><p>Smaksak. Jag skulle inte vilja åka med mina hybridpjäxor med mina pistskidor även det står 140 för flex på dem, de är för mjuka för piståkning med pistskidor.</p><p>Detta är inget jag försvarar utan jag har konstaterad att utvecklingen går så. Försökte konstigt nog bygga om själv lösa alpinsulor som skulle passa mina hybrider, men insåg att det blir onödigt mycket jobb för att få dem å lira bra så jag fick fortsätta med två par pjäxor.</p><p>Även några av bindningar på mina pistskidor tar GW så åker jag dem bara med racepjäxor 160 i flex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1307485, member: 164371"] Slitage är väl en bra orsak å göra dem utbytbara. Andra leverantörer har också slutat göra dessa sulor till modeller som inte kommer från gamla gjutformar, sen finns det väl lite saker i reservdelslager å sälja. Som sagt vissa saker tillverkas i gamla gjutformar. Smaksak. Jag skulle inte vilja åka med mina hybridpjäxor med mina pistskidor även det står 140 för flex på dem, de är för mjuka för piståkning med pistskidor. Detta är inget jag försvarar utan jag har konstaterad att utvecklingen går så. Försökte konstigt nog bygga om själv lösa alpinsulor som skulle passa mina hybrider, men insåg att det blir onödigt mycket jobb för att få dem å lira bra så jag fick fortsätta med två par pjäxor. Även några av bindningar på mina pistskidor tar GW så åker jag dem bara med racepjäxor 160 i flex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Special gjorda yttersulor
Tillbaka
Topp