Speciell jacka till ett acceptabelt pris HJÄLP MIG

KaptenL

Ny medlem
Jag blir tokig nu har jag googlat runt för att hitta "Burton Stagger Jacket sorcerer 2009" dvs, 09/10's modell utav denna jacka färgen är Blå (Sorcerer) http://www.boardwise.com/p-4084-burton-ak-2l-stagger-snowboard-jacket-sorcerer.aspx den jackan och jag är villig att betala upp till 2000:-, jag köpte mig byxorna förra året men behöver nu en jacka och gillar färgkombin och letar därför efter denna..

Obs : storlek M

Hjälp mig!

Tanken är ju att du här ska avslöja dina smultronställe för att hitta förra säsongens guldkorn fortfarande i lager.

Senast ändrad:
Det är snarare kvalité till det priset, samt att det stämmer överens med byxorna.. :p

Du visar en bild på en jacka som kostar över 3 000 kr och säger att du vill köpa en sådan för under 2 000 kr. Tror inte Freeride är rätt forum för den här typen av verksamhet!

;-) / MM

Mountain_man;
Hur illa det än är ... kan det alltid bli värre?

Oh Captain, my Captain;
Kolla blocket, eller börja sälj jultidningar.

@Jibberisch
Jag extraknäcker som pessimistkonsult!

;) / MM

Det är aldrig för sent att ge upp.
Jag vaknade i morse och så var den dagen förstörd.
Varför ska man göra lätt för sig, när det är så lätt att göra svårt för sig

Senast ändrad:
Livet är en enda lång uppförsbacke.. Sen dör man...
Det man inte kan skjuta upp till morgondagen kan man alltid skjuta upp till i övermorgon..

Mountain_Man sa:
Du visar en bild på en jacka som kostar över 3 000 kr och säger att du vill köpa en sådan för under 2 000 kr. Tror inte Freeride är rätt forum för den här typen av verksamhet!

;-) / MM
Jag vet inte hur lite du läste utav foruminlägget men eftersom priserna halveras på ett flertal produkter som såldes förra året är ju chansen att det gör det på dessa ganska stora. Dessutom med tanke på att byxorna tillhörande jackan ligger på 1500 nu och såldes för 3xxx förra året är det inte helt osannolikt att jackan skulle finnas till likvärdigt pris.

Sluta upp med idiotkommentarer eller skit i att svara.

Jibberisch sa:
Mountain_man;
Hur illa det än är ... kan det alltid bli värre?

Oh Captain, my Captain;
Kolla blocket, eller börja sälj jultidningar.
En konstruktiv bit "kolla blocket" men det verkar som att du inte orkade med mer en att skriva detta med tanke på att om du själv hade tagit dig en titt hade du vetat att det inte finns några sådana här jackor ute på blocket.

Läs förra citat-svaret för mer info.

Senast ändrad:
KaptenL:

Här kan principen kring användbara it-system/artefakter med fördel användas, om inte användaren förstår hur en funktion skall användas - så är den inte användbar.

Om du skriver ett inlägg som ingen förstår, vems är då felet? Och jag ber självklart om ursäkt, jag borde ju kollat blocket innan jag hänvisade dit.

Tanken är ju att du här ska avslöja dina smultronställe för att hitta förra säsongens guldkorn fortfarande i lager.

Hade du lagt till den raden från början så kanske man hade hajjat lite bättre?

Jibberisch sa:
KaptenL:

Här kan principen kring användbara it-system/artefakter med fördel användas, om inte användaren förstår hur en funktion skall användas - så är den inte användbar.

Om du skriver ett inlägg som ingen förstår, vems är då felet? Och jag ber självklart om ursäkt, jag borde ju kollat blocket innan jag hänvisade dit.

Hade du lagt till den raden från början så kanske man hade hajjat lite bättre?
Självfallet hade det varit lättare att förstå om jag lagt till det från början men eftersom tanken inte slog mig att det skulle missuppfattas fick jag lägga till den senare när incidenter började trilla in, angående it-system och jag antar att detta refererar till googlande och andra sökvägar på internet för att komma till målet, så har jag sökt och gått igenom ungefär 10sidor på google med träffar.. Det är inte direkt så jag googlade och inte fick en träff på första textstycket och la av..

Snödjup

Tillbaka
Topp