Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Speciella bindningar på vissa skidor? hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aronjansson" data-source="post: 588275" data-attributes="member: 85505"><p>de flesta bindningar passar på de flesta skidor.</p><p>på salomon suspect kommer både bindningarna funka fint! </p><p>det jag tycker man skall tänka på är om skistoppern passar skidans bredd. </p><p>har man en för smal stopper så passar säger de sig självt att den inte kommer gå på. </p><p>oftast går det att köpa till en bredare eller byta med någon.</p><p>har man däremot en för bred stopper så kommer den ta i snön när man vinklar skidan och det är inte heller speciellt önskvärt är man e ute och åker.</p><p></p><p>peronligen så gillar jag varken ross eller marker bindninar.</p><p>om jag var du skulle jag köpa en salomon eller atomic bindning. </p><p></p><p>//Aron</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aronjansson, post: 588275, member: 85505"] de flesta bindningar passar på de flesta skidor. på salomon suspect kommer både bindningarna funka fint! det jag tycker man skall tänka på är om skistoppern passar skidans bredd. har man en för smal stopper så passar säger de sig självt att den inte kommer gå på. oftast går det att köpa till en bredare eller byta med någon. har man däremot en för bred stopper så kommer den ta i snön när man vinklar skidan och det är inte heller speciellt önskvärt är man e ute och åker. peronligen så gillar jag varken ross eller marker bindninar. om jag var du skulle jag köpa en salomon eller atomic bindning. //Aron [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Speciella bindningar på vissa skidor? hjälp!
Tillbaka
Topp