Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spektrum G004 POLARIZED - goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kemppe" data-source="post: 1085090" data-attributes="member: 161356"><p>Det skulle ta 2-5 arbetsdagar för att få dom. När det gått 6 dagar skriver jag och frågar var dom är. Får då veta att det var sista paret och att en annan la sin beställning precis före mig. Dom har beställt från sin leverantör och det tar 7-14 arbetsdagar innan dom får dom. Sen ska jag alltså vänta ytterligare 2-5 arbetsdagar. </p><p>Så jävla dåligt hanterat. Tur jag hörde av mig till dom. Jag betalar hellre ett par hundra mer och köper någon annanstans och får använda dom än att få dom när skidsäsongen är över. Så jävla dåligt hanterat. Ska till fjällen nästa vecka, vilket blir min enda fjällresa denna säsongen och det blir utan dessa goggles som jag sett fram emot.</p><p></p><p>Sen att dom avslutar sitt mail med följande stör mig än mer: We apologize once again for any inconvenience caused by this situation. We appreciate your understanding and patience.</p><p></p><p>Vadå once again! Dom har inte hört av sig över huvud taget. Jag svarade att dom kunde kontaktat mig omgående. Dålig customer service. Eyerim btw. </p><p></p><p>Ville bara gnälla av mig lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kemppe, post: 1085090, member: 161356"] Det skulle ta 2-5 arbetsdagar för att få dom. När det gått 6 dagar skriver jag och frågar var dom är. Får då veta att det var sista paret och att en annan la sin beställning precis före mig. Dom har beställt från sin leverantör och det tar 7-14 arbetsdagar innan dom får dom. Sen ska jag alltså vänta ytterligare 2-5 arbetsdagar. Så jävla dåligt hanterat. Tur jag hörde av mig till dom. Jag betalar hellre ett par hundra mer och köper någon annanstans och får använda dom än att få dom när skidsäsongen är över. Så jävla dåligt hanterat. Ska till fjällen nästa vecka, vilket blir min enda fjällresa denna säsongen och det blir utan dessa goggles som jag sett fram emot. Sen att dom avslutar sitt mail med följande stör mig än mer: We apologize once again for any inconvenience caused by this situation. We appreciate your understanding and patience. Vadå once again! Dom har inte hört av sig över huvud taget. Jag svarade att dom kunde kontaktat mig omgående. Dålig customer service. Eyerim btw. Ville bara gnälla av mig lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spektrum G004 POLARIZED - goggles
Tillbaka
Topp