Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
spelar bindningarna roll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 582696" data-attributes="member: 40117"><p>Det spelar absolut roll vilken typ av bindning och vilka boots du köper.</p><p></p><p>Rent praktiskt så går det ju att välja vad som helst. Men sedan är ju den stora frågan om det är optimalt för just den åkning du sysslar med.</p><p></p><p>Vad är det för typ av bräda du har fått?</p><p>Vilken typ av åkning sysslar du med?</p><p>Hur mycket åker du?</p><p>Vad har du för budget?</p><p></p><p>Utifrån detta är det sedan lättare att fundera på vilken typ av bindning och vilka boots som är lämpliga för dig</p><p></p><p>Själv har jag mjuka burton custom bindningar på min lek bräda som också är ganska mjuk. På den bräda jag har för mer friåkning så har jag betydligt styvare bindningar. Med bootsen så tänker jag på samma sätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 582696, member: 40117"] Det spelar absolut roll vilken typ av bindning och vilka boots du köper. Rent praktiskt så går det ju att välja vad som helst. Men sedan är ju den stora frågan om det är optimalt för just den åkning du sysslar med. Vad är det för typ av bräda du har fått? Vilken typ av åkning sysslar du med? Hur mycket åker du? Vad har du för budget? Utifrån detta är det sedan lättare att fundera på vilken typ av bindning och vilka boots som är lämpliga för dig Själv har jag mjuka burton custom bindningar på min lek bräda som också är ganska mjuk. På den bräda jag har för mer friåkning så har jag betydligt styvare bindningar. Med bootsen så tänker jag på samma sätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
spelar bindningarna roll?
Tillbaka
Topp