Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
spelar bindningarna roll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 584267" data-attributes="member: 55507"><p>Mitt tips är som redan skrivits i tråden; Köp bra skor från butik som vet vad de sysslar med och som kan hjälpa dig att prova ut något som passar dina fötter. Vad gäller bindningar skulle jag köra samma teknik, ta med skorna och brädan in i butiken och testa så det funkar ihop. I mångt och mycket är de flesta stora tillverkare av bindningar rätt lika så varför inte satsa på Burton? knappast speciellt udda men med stört bra garantier på prylarna. Livstid på strapsen hos vilken som helst av deras återförsäljare om jag inte minns galet. Sånt hittar du inte vad gäller mycket annat här i världen=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 584267, member: 55507"] Mitt tips är som redan skrivits i tråden; Köp bra skor från butik som vet vad de sysslar med och som kan hjälpa dig att prova ut något som passar dina fötter. Vad gäller bindningar skulle jag köra samma teknik, ta med skorna och brädan in i butiken och testa så det funkar ihop. I mångt och mycket är de flesta stora tillverkare av bindningar rätt lika så varför inte satsa på Burton? knappast speciellt udda men med stört bra garantier på prylarna. Livstid på strapsen hos vilken som helst av deras återförsäljare om jag inte minns galet. Sånt hittar du inte vad gäller mycket annat här i världen=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
spelar bindningarna roll?
Tillbaka
Topp