Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spexx.org! Nån som har någon erfarenhet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 926495" data-attributes="member: 48303"><p>Hej hopp! </p><p>Beställde ett par rocker 2 från <a href="http://www.spexx.org" target="_blank">www.spexx.org</a> den 22a november, nu har det gått 8 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått skidorna, bor i Östersund. Har mailat dem och frågat efter kolli-id så ja kan spåra paketet men de har inte svarat på en vecka nu!</p><p>Börjar misstänka att dom blåser mig eftersom jag har aldrig hört om sidan och om man googlar får man inte upp nått betyg. Betalade med Paypal så då kanske dom inte kan blåsa mig?</p><p>Vad säger ni, ska det behöva ta längre än 8 arbetsdagar? Får lite små panik nu när snön har kommit och jag står utan skidor! Tacksam för svar!</p><p></p><p>//Almroth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 926495, member: 48303"] Hej hopp! Beställde ett par rocker 2 från [url=www.spexx.org][/url] den 22a november, nu har det gått 8 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått skidorna, bor i Östersund. Har mailat dem och frågat efter kolli-id så ja kan spåra paketet men de har inte svarat på en vecka nu! Börjar misstänka att dom blåser mig eftersom jag har aldrig hört om sidan och om man googlar får man inte upp nått betyg. Betalade med Paypal så då kanske dom inte kan blåsa mig? Vad säger ni, ska det behöva ta längre än 8 arbetsdagar? Får lite små panik nu när snön har kommit och jag står utan skidor! Tacksam för svar! //Almroth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Spexx.org! Nån som har någon erfarenhet?
Tillbaka
Topp