Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
SPK vs Full Tilt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 794181" data-attributes="member: 49358"><p>Det handlar bara om att gøra lite modifikationer på pjæxan så slipper du att bli bløt. Vanlig smal gummilist klistras fast ner vid tungans slut. Du måste ju fortfarande ha pjæxan lite spænd før att det ska funka men bættre æn inget <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Sen ang spænnena så..jo..de går sønder..dock olika lætt. Før mig tog det øver en sæsong (ca 100åkdagar) før att mitt førsta spænne skulle gå sønder. Så att kitta upp med några reservspænnen ær ingen dum ide.</p><p>Før øvrigt så kommer en del FT pjuck ha metallspænnen næsta sæsong vilket kommer att førlænga livslængden avsevært <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 794181, member: 49358"] Det handlar bara om att gøra lite modifikationer på pjæxan så slipper du att bli bløt. Vanlig smal gummilist klistras fast ner vid tungans slut. Du måste ju fortfarande ha pjæxan lite spænd før att det ska funka men bættre æn inget :) Sen ang spænnena så..jo..de går sønder..dock olika lætt. Før mig tog det øver en sæsong (ca 100åkdagar) før att mitt førsta spænne skulle gå sønder. Så att kitta upp med några reservspænnen ær ingen dum ide. Før øvrigt så kommer en del FT pjuck ha metallspænnen næsta sæsong vilket kommer att førlænga livslængden avsevært :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
SPK vs Full Tilt
Tillbaka
Topp