Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboard boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidjo" data-source="post: 1207913" data-attributes="member: 154189"><p>[USER=174266]@Utlöparen[/USER] </p><p>Okej! Har bara använt dom en säsong så att dom är intakta säger kanske inte så mycket. Men de känns som att de är bra kvalité och att det skulle vara ett problem har jag svårt att tro! Har inte bootsen hos mig för tillfället men jag kan inte komma ihåg att sömmarna skulle sitta så att de skulle ta stryk av att man går eller "sparkar" i hård snö. Modellen är ju inte direkt ny så den typen av problem borde ha blivit upptäkt och åtgärdat vid detta laget, det är ju trots allt burton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidjo, post: 1207913, member: 154189"] [USER=174266]@Utlöparen[/USER] Okej! Har bara använt dom en säsong så att dom är intakta säger kanske inte så mycket. Men de känns som att de är bra kvalité och att det skulle vara ett problem har jag svårt att tro! Har inte bootsen hos mig för tillfället men jag kan inte komma ihåg att sömmarna skulle sitta så att de skulle ta stryk av att man går eller "sparkar" i hård snö. Modellen är ju inte direkt ny så den typen av problem borde ha blivit upptäkt och åtgärdat vid detta laget, det är ju trots allt burton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboard boots?
Tillbaka
Topp