Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Splitboard snowboard och skidor i ett..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Outlander" data-source="post: 480582" data-attributes="member: 79955"><p>Det alltid lika vardagliga problemet! Kan inte välja skall jag åka skidor eller bräda, what to do!? Svaret är hybriden som kallas SplitSkies eller SplitBoard..</p><p></p><p>Någon som åkat på sådana miffon? </p><p>Har min egen tro i detta fall man försökt slå två flugor i en smäll har man bara slått sig själv i i pannan, okei dessa kan ju vara bra att ta sig upp på toppen med men ändo wtf!!</p><p></p><p></p><p></p><p>www.pranaproducts.com/snowboarding.html</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Outlander, post: 480582, member: 79955"] Det alltid lika vardagliga problemet! Kan inte välja skall jag åka skidor eller bräda, what to do!? Svaret är hybriden som kallas SplitSkies eller SplitBoard.. Någon som åkat på sådana miffon? Har min egen tro i detta fall man försökt slå två flugor i en smäll har man bara slått sig själv i i pannan, okei dessa kan ju vara bra att ta sig upp på toppen med men ändo wtf!! www.pranaproducts.com/snowboarding.html [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Splitboard snowboard och skidor i ett..
Tillbaka
Topp