Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboard-utrustning vad måste man ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1085809" data-attributes="member: 66286"><p>Själva turandet går nog rätt jämt. Där är det mest flåset på de som hajkar som avgör. </p><p>Men sen år det ju lite mer pill att mecka med en splitboard än att fixa med laggen. Fast den tiden är nog försumbar. </p><p></p><p>Vad gäller klädsel så är det också väldigt beroende på person. Själv svettas jag som en gris så ner till -15 så kör jag inte mer än underställ och skaljacka/byxor. Med stora vents på brallor och jacka som man kan öppna nerifrån. </p><p>I ryggan kör jag vatten, en tunnare dunjacka som man kan kränga på sig medan man tar rast/meckar ihop allt vid toppen, extra handskar, och några Snickers. </p><p>Och lavinutrustning förstås.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1085809, member: 66286"] Själva turandet går nog rätt jämt. Där är det mest flåset på de som hajkar som avgör. Men sen år det ju lite mer pill att mecka med en splitboard än att fixa med laggen. Fast den tiden är nog försumbar. Vad gäller klädsel så är det också väldigt beroende på person. Själv svettas jag som en gris så ner till -15 så kör jag inte mer än underställ och skaljacka/byxor. Med stora vents på brallor och jacka som man kan öppna nerifrån. I ryggan kör jag vatten, en tunnare dunjacka som man kan kränga på sig medan man tar rast/meckar ihop allt vid toppen, extra handskar, och några Snickers. Och lavinutrustning förstås. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboard-utrustning vad måste man ha?
Tillbaka
Topp