Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Splitroller 120L eller 60/40 Convertible vid flyg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 525316" data-attributes="member: 33313"><p>Ca vikt går inte att säga. Beror ju på vad du fyller den med. </p><p></p><p>Att kunna splita på väskan är bra om man är fler än 1 person. Är man ensam får man ju ändå betala extra för att ha med sig en extra väska, kontra övervikten för den ihopsatt.</p><p></p><p>Tänk på att de stora väskorna lätt går att passera maxgränsen (vad de accepterar att flyga med), har för mig att den ligger på 35kg. 35kg är ju rätt lätt med 4 par skidor (vilket man kan ha i den delbara va? Då blir det inte så kul...</p><p></p><p>Fick en nota på $488 för min tredje väska senast. Som alltså var en (alldeles för tung) skidväska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 525316, member: 33313"] Ca vikt går inte att säga. Beror ju på vad du fyller den med. Att kunna splita på väskan är bra om man är fler än 1 person. Är man ensam får man ju ändå betala extra för att ha med sig en extra väska, kontra övervikten för den ihopsatt. Tänk på att de stora väskorna lätt går att passera maxgränsen (vad de accepterar att flyga med), har för mig att den ligger på 35kg. 35kg är ju rätt lätt med 4 par skidor (vilket man kan ha i den delbara va? Då blir det inte så kul... Fick en nota på $488 för min tredje väska senast. Som alltså var en (alldeles för tung) skidväska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Splitroller 120L eller 60/40 Convertible vid flyg?
Tillbaka
Topp