Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Splitternya K2 revival snodda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 849877" data-attributes="member: 98886"><p>Klart jag vet hur lätt det är jag skrev ju hur lätt det va gå ut från nått ställe där det står mycket brädor och sen knäppa på sig och åka ingen som tycker det värkar skumt. Jag fattar inte varför alla inte kör med ett sånt billigt litet lås för.</p><p>Det är som att köpa en fet bil och lämna den olåst det är inte så svårt att starta en gammal bil häller men bara för att man har kunskapen behöver det inte betyda att man använder det Måns din speciella varelse (tolka det hur du vill moms).</p><p>Jag fick blått med 2 röda sträck i teakowando men jag går inte ner och sparkar ner folk bara för att jag kan det häller.</p><p>Kunskap kan man aldrig få för mycket av vad det en är för kunskap!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 849877, member: 98886"] Klart jag vet hur lätt det är jag skrev ju hur lätt det va gå ut från nått ställe där det står mycket brädor och sen knäppa på sig och åka ingen som tycker det värkar skumt. Jag fattar inte varför alla inte kör med ett sånt billigt litet lås för. Det är som att köpa en fet bil och lämna den olåst det är inte så svårt att starta en gammal bil häller men bara för att man har kunskapen behöver det inte betyda att man använder det Måns din speciella varelse (tolka det hur du vill moms). Jag fick blått med 2 röda sträck i teakowando men jag går inte ner och sparkar ner folk bara för att jag kan det häller. Kunskap kan man aldrig få för mycket av vad det en är för kunskap! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Splitternya K2 revival snodda!
Tillbaka
Topp