Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
spons
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DAVID_KACK" data-source="post: 43195" data-attributes="member: 14341"><p>man borde få spons på ungefär 25-30 000/mån så att man kan feta runt i alperna och åka skidor hela vintern och våren. på sommaren och våren kunde man ju resa runt och fota t ex. så här skulle man ha det tills man blir pensionär och kan fiska varje dag och berätta historier om grymma åk för barnbarnen. är det någon som är intresserad av att sponsra mig är det bara att höra av sig. annars har jag planer på att lägga csn-pengarna på trisslotter så att jag vinner 25 000 i mån i 25 år. skulle vara gött! </p><p></p><p>fan vad avundsjuk jag är på alla som är i alperna och har det gött medans jag sitter i tråååkiga norrköping och räknar vektorer och algoritmer. får nog bli en säsong snart igen...</p><p></p><p>if(int i=0; i<a.length; i++) {</p><p> int a = 12;</p><p> int gemigpengar = 25 000;</p><p> System.out.println("25 000");</p><p>}</p><p></p><p>det är upp till var och en att implementera följande javakod och testköra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DAVID_KACK, post: 43195, member: 14341"] man borde få spons på ungefär 25-30 000/mån så att man kan feta runt i alperna och åka skidor hela vintern och våren. på sommaren och våren kunde man ju resa runt och fota t ex. så här skulle man ha det tills man blir pensionär och kan fiska varje dag och berätta historier om grymma åk för barnbarnen. är det någon som är intresserad av att sponsra mig är det bara att höra av sig. annars har jag planer på att lägga csn-pengarna på trisslotter så att jag vinner 25 000 i mån i 25 år. skulle vara gött! fan vad avundsjuk jag är på alla som är i alperna och har det gött medans jag sitter i tråååkiga norrköping och räknar vektorer och algoritmer. får nog bli en säsong snart igen... if(int i=0; i<a.length; i++) { int a = 12; int gemigpengar = 25 000; System.out.println("25 000"); } det är upp till var och en att implementera följande javakod och testköra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
spons
Tillbaka
Topp