Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsor vad krävs igentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 259959" data-attributes="member: 46389"><p>såhär är det:</p><p>Du måste inte vara jättebra för att bli sponsrad men du måste kunna framföra något för företaget som ska sponsra dej.</p><p>Du måste ha en bra motivering och du måste kunna visa upp meriter som t.ex tävlingsresultat.</p><p>Sen tror jag att det är en väldigt dum idé att gå till intersport eller sportringen för att bli sponsrade. Intersport är ett internationellt företag och då kanske inte deras chef i tyskland eller nåt känner för att sponsra en svensk liten unge som nästan sätter switch 540.</p><p>sportringen är också ett för stort företag + att dom inte har några bra snöprylar.</p><p></p><p>Om jag var du skulle jag gå till ett litet lokalt företag eller en liten lokal butik. Inget stort och inget internatinellt.</p><p>Lokala företag kan nog tänka sej att sponsra dej om du åker mycket och om dom ser att du utvecklas fort, klipp ihop en film där ni börjar med klipp på lite sämre saker och ökar till bättre och bättre saker i en jämn takt. Då får åskådaren en känsla av att ni utvecklas fort och det är bra för er!</p><p></p><p>Keep up the work!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 259959, member: 46389"] såhär är det: Du måste inte vara jättebra för att bli sponsrad men du måste kunna framföra något för företaget som ska sponsra dej. Du måste ha en bra motivering och du måste kunna visa upp meriter som t.ex tävlingsresultat. Sen tror jag att det är en väldigt dum idé att gå till intersport eller sportringen för att bli sponsrade. Intersport är ett internationellt företag och då kanske inte deras chef i tyskland eller nåt känner för att sponsra en svensk liten unge som nästan sätter switch 540. sportringen är också ett för stort företag + att dom inte har några bra snöprylar. Om jag var du skulle jag gå till ett litet lokalt företag eller en liten lokal butik. Inget stort och inget internatinellt. Lokala företag kan nog tänka sej att sponsra dej om du åker mycket och om dom ser att du utvecklas fort, klipp ihop en film där ni börjar med klipp på lite sämre saker och ökar till bättre och bättre saker i en jämn takt. Då får åskådaren en känsla av att ni utvecklas fort och det är bra för er! Keep up the work! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsor vad krävs igentligen?
Tillbaka
Topp