Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
sponsor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 851843" data-attributes="member: 97790"><p>Alla ni som säger att det handlar om olika tricks kan ju ta å kolla på Batazion, han är väl ett levande bevis at det handlar om vad sponsorn kan få ut av att sponsra dig. </p><p></p><p>Tydligen räcker spattiga små 180's på backe i trickväg.</p><p>Och inte behöver man kunna ligga på skär heller.</p><p></p><p>Denna säsong har han fått grejer av sina sponsorer för runt 6000 och han väntar väl fler grejer.</p><p></p><p>så vill du bli sponsrad: sätt dig ner och skriv en lista på vad sponsorn får ut av att välja dig.</p><p>sen skickar du in den till den du valt ut. har för mig att jag läste en jäkla bra artikel om just detta i en Transition för inte så värst länge sedan.. kolla deras hemsida..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 851843, member: 97790"] Alla ni som säger att det handlar om olika tricks kan ju ta å kolla på Batazion, han är väl ett levande bevis at det handlar om vad sponsorn kan få ut av att sponsra dig. Tydligen räcker spattiga små 180's på backe i trickväg. Och inte behöver man kunna ligga på skär heller. Denna säsong har han fått grejer av sina sponsorer för runt 6000 och han väntar väl fler grejer. så vill du bli sponsrad: sätt dig ner och skriv en lista på vad sponsorn får ut av att välja dig. sen skickar du in den till den du valt ut. har för mig att jag läste en jäkla bra artikel om just detta i en Transition för inte så värst länge sedan.. kolla deras hemsida.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
sponsor.
Tillbaka
Topp