Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
sponsorer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 911106" data-attributes="member: 63023"><p>Skriva ett brev om dig själv med framtidsplaner etc och skicka in film, bilder mm.</p><p>Men att vara sponsrad är inte så lätt och härligt som du kanske tror att de liksom bara är att få grejer och sen köra, tyvärr är inte verkligheten så utan du måste lägga ner en massa tid för att hålla kontakt med din sponsor, synas med grejerna, tävla.</p><p>Tro mig det är inte värt att vara sponsrad om du inte får ett riktigt bra erbjudande av ett företag.</p><p>B-spons utav ett märke är inte att tänka på innan du vet hur mycket tid du kommer få lägga ner tror hellre att du betalar lite mer och kör i de kläder du vill.</p><p>Nu kanske du tycker att de är häftigt och så att vara sponsrad men du kommer fatta vad jag menar med tiden.</p><p>Om du verkligen vill bli sponsrad, ska du köra på vara med i mycket tävlingar och placera dig bra där.</p><p>Shredda på och tänk inte på sponsorer än du kommer ha roligast så!</p><p></p><p>/Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 911106, member: 63023"] Skriva ett brev om dig själv med framtidsplaner etc och skicka in film, bilder mm. Men att vara sponsrad är inte så lätt och härligt som du kanske tror att de liksom bara är att få grejer och sen köra, tyvärr är inte verkligheten så utan du måste lägga ner en massa tid för att hålla kontakt med din sponsor, synas med grejerna, tävla. Tro mig det är inte värt att vara sponsrad om du inte får ett riktigt bra erbjudande av ett företag. B-spons utav ett märke är inte att tänka på innan du vet hur mycket tid du kommer få lägga ner tror hellre att du betalar lite mer och kör i de kläder du vill. Nu kanske du tycker att de är häftigt och så att vara sponsrad men du kommer fatta vad jag menar med tiden. Om du verkligen vill bli sponsrad, ska du köra på vara med i mycket tävlingar och placera dig bra där. Shredda på och tänk inte på sponsorer än du kommer ha roligast så! /Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
sponsorer
Tillbaka
Topp