Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsring, hur får man de?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerker" data-source="post: 14169" data-attributes="member: 14385"><p>Att skaffa sponsorer är egentligen det enklaste som finns. Gör </p><p>något som ingen annan har gjort förut. </p><p></p><p>Se bara på super loosern Göran Kropp, cykla till Mount Everest, bär </p><p>upp all packning själv, bestig berget utan syrgas, bär ner skiten </p><p>igen och cykla hem. Hur enkelt som helst.</p><p></p><p>Problemet är bara att komma på saker som ingen annan har gjort </p><p>tidigare och helst sådana saker som ingen kan kopiera. Jag minns </p><p>tydligt mina första sponsorer - bic tändare och kemetyl T-röd </p><p>(tändvätska). De sponsrade mig för att jag var först att åka </p><p>Poubellen naken och brinnande - dock varade det inte länge förrän </p><p>mängder av påtända (i dubbel bemärkelse) människor sågs i </p><p>backen. Det tog sådana absurda proportioner att folk även började </p><p>tända eld på sig själva i barlokaler (kan ni tänka er). Min sponsor </p><p>drog sig helt sonika ut, mest p.g.a att försäljningen av kemetyl </p><p>T-röd minskade eftersom folk använde sig barens alkoholhaltiga </p><p>drycker som tändvätska istället.</p><p></p><p>Eftersom folk idag är så kreativa, påhittiga och extrema så blir det </p><p>bara svårare och svårare att hitta på nya saker som imponerar på </p><p>sponsorerna. De saker man kan göra idag är ju ofta är förenade </p><p>med döden eller hemskt lidande, och vem faan vill offra sitt liv för </p><p>ett par nya fåniga reklamskidor.</p><p></p><p>Det finns dock en sak man kan göra för slippa äventyra sitt liv för </p><p>att få gratis prylar: SNO SOM FAN!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerker, post: 14169, member: 14385"] Att skaffa sponsorer är egentligen det enklaste som finns. Gör något som ingen annan har gjort förut. Se bara på super loosern Göran Kropp, cykla till Mount Everest, bär upp all packning själv, bestig berget utan syrgas, bär ner skiten igen och cykla hem. Hur enkelt som helst. Problemet är bara att komma på saker som ingen annan har gjort tidigare och helst sådana saker som ingen kan kopiera. Jag minns tydligt mina första sponsorer - bic tändare och kemetyl T-röd (tändvätska). De sponsrade mig för att jag var först att åka Poubellen naken och brinnande - dock varade det inte länge förrän mängder av påtända (i dubbel bemärkelse) människor sågs i backen. Det tog sådana absurda proportioner att folk även började tända eld på sig själva i barlokaler (kan ni tänka er). Min sponsor drog sig helt sonika ut, mest p.g.a att försäljningen av kemetyl T-röd minskade eftersom folk använde sig barens alkoholhaltiga drycker som tändvätska istället. Eftersom folk idag är så kreativa, påhittiga och extrema så blir det bara svårare och svårare att hitta på nya saker som imponerar på sponsorerna. De saker man kan göra idag är ju ofta är förenade med döden eller hemskt lidande, och vem faan vill offra sitt liv för ett par nya fåniga reklamskidor. Det finns dock en sak man kan göra för slippa äventyra sitt liv för att få gratis prylar: SNO SOM FAN!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsring, hur får man de?
Tillbaka
Topp