Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsring, hur får man de?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 14175" data-attributes="member: 13863"><p>Tror ni man kan få VISA eller American Express att sponsra en ANTIKROPPEXPEDITION? </p><p></p><p>Jag planerar en jordenruntresa ikädd endast smoking, kreditkort och pass. Har någon gjort detta förut? Om inte, visst borde väl något av ovanstående företag nappa. Tänk vilken massmedial cirkus man kan göra av detta... </p><p></p><p>Strategin är att inte bära med sig någonting som går att köpa, endast flyga (bissnissklass) och åka taxi (limme). endast bo på femstjärniga hotell och naturligtsvis omge sig av de vackraste kvinnorna i världen!</p><p></p><p>Vad tror ni?</p><p></p><p>MVH/MM</p><p></p><p>PS! Först skrev jag "vackraste kvinnorna på platsen" nu har jag ändrat till "vackraste kvinnorna i världen". Detta efter en första kontakt med Am.exp. som inte är helt ointresserade. De verkar dock lite så att säga "tagna på sängen". DS!</p><p></p><p>PS2! Visst finns det femstjärniga hotell och Michelin märkta krogar i ShampoX? Och vem är den mest åtråvärda kvinnan i dalen? DS.</p><p></p><p>PS3! Jag har börjat titta igenom samtliga Bondrullar för att hitta lämpliga platser att besöka, här finns en hel del spännande... Tar tacksamt emot förslag. Observera att det skall vara exklusivt på ett eller annat sätt och gärna kombinerat med skidåkning. Eftersom jag inte kommer att bära packning måste dock det vara möjligt att köpa full utrustning på platsen. Allt från kalsingar till "Freeride Superhero Skis". DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 14175, member: 13863"] Tror ni man kan få VISA eller American Express att sponsra en ANTIKROPPEXPEDITION? Jag planerar en jordenruntresa ikädd endast smoking, kreditkort och pass. Har någon gjort detta förut? Om inte, visst borde väl något av ovanstående företag nappa. Tänk vilken massmedial cirkus man kan göra av detta... Strategin är att inte bära med sig någonting som går att köpa, endast flyga (bissnissklass) och åka taxi (limme). endast bo på femstjärniga hotell och naturligtsvis omge sig av de vackraste kvinnorna i världen! Vad tror ni? MVH/MM PS! Först skrev jag "vackraste kvinnorna på platsen" nu har jag ändrat till "vackraste kvinnorna i världen". Detta efter en första kontakt med Am.exp. som inte är helt ointresserade. De verkar dock lite så att säga "tagna på sängen". DS! PS2! Visst finns det femstjärniga hotell och Michelin märkta krogar i ShampoX? Och vem är den mest åtråvärda kvinnan i dalen? DS. PS3! Jag har börjat titta igenom samtliga Bondrullar för att hitta lämpliga platser att besöka, här finns en hel del spännande... Tar tacksamt emot förslag. Observera att det skall vara exklusivt på ett eller annat sätt och gärna kombinerat med skidåkning. Eftersom jag inte kommer att bära packning måste dock det vara möjligt att köpa full utrustning på platsen. Allt från kalsingar till "Freeride Superhero Skis". DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sponsring, hur får man de?
Tillbaka
Topp